fbpx

הפקת כנסים מקצועיים במתחם המרשים ביותר במרכז

הפקת כנסים מקצועיים במרכז, צעד אחד קדימה

אייקון

הכירו את תרין, אולם כנסים במרכז הארץ, שיגרום לכם להרגיש שאתם בכלל בחו”ל. מתחם מודרני בעיצוב אורבני מדוייק, המוקף צמחייה טבעית, ושדרה הולנדית יפהפייה – האולם שתמיד רציתם עבור הכנס המקצועי שלכם, שוכן ממש בלב ראשון לציון.

אנו בתרין מאמינים שכל הפקת כנס מקצועי צריכה להיעשות עם כל הלב ועם רצון אמיתי לייצר אירוע שלא יישכח. לכן דאגנו לייצר את חווית האירוע המדוייקת ביותר לביזנס & פלז’ר שאתם מחפשים עבור הכנס המקצועי שלכם.

 

הפקת כנסים, ארגון כנסים וכל מה שביניהם

 

כשמחפשים מרכז כנסים מקצועי ואמין, יש דברים רבים שצריך לקחת בחשבון, כמו כמות המוזמנים, גודל המתחם, אלמנטים עיצוביים שהייתם רוצים שיקשטו את האירוע והכי חשוב – אולם המתופעל על ידי אנשים בעלי ניסיון רב בתחום, ומאובזר בכל מה שצריך עבור כנסים מעניינים, מדויקים ומעוררי השראה.

מיקום מרכזי ונוח להקפת כנסים מקצועיים - ראשון לציון

אייקון

כנס מקצועי מטבעו מביא אליו אנשים מכלל קצוות הארץ. הדבר האחרון שאתם רוצים בכנס שלכם, זה אורחים שמאחרים בגלל שהמתחם שבחרתם לא נמצא באיזור גיאוגרפי אסטרטגי, או יותר גרוע – מרצים שמאחרים כי נתקעו בפקק ולא מוצאים חניה.
המיקום המנצח שלנו במרכז, בראשון לציון, מאפשר למשתתפי הכנס להגיע ולחזור בקלות ובנוחות. תנו לאורחים שלכם להגיע שמחים וברוח טובה. קחו מהם את ההתעסקות בדברים שוליים כמו פקקים וחניה, ותנו להם להתרכז רק במה שבאמת חשוב – הכנס.

דברו איתנו

אייקון

אולם לכנסים מקצועיים שיהפוך חלום למציאות

אייקון

בין אם מדובר בכנס רפואי, כנס הייטק, הרצאות לימודיות או אפילו תערוכה – בחרו מקום לכנס שיתן את אפקט ה-“וואו”. מה נותן את אפקט ה”וואו” אצלנו בתרין? – המטבח הפתוח.
מעבר למנות המצויינות, שנרחיב עליהן תכף, עצם חווית הארוחה בתרין היא לא פחות מאטרקציה אמיתית לאורחים. מדובר במטבח שף פתוח, מרהיב ביופיו, המאפשר לאורחים להציץ אל מלאכת הכנת המנות בזמן אמת, ברגע שמכינים אותן. תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים – זו חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

 

קולינריה שלא משאירה אף אורח אדיש

 

לא משנה באיזה מרכז כנסים תבחרו, כולנו יודעים מה הדבר שהאורחים באמת זוכרים בסוף האירוע –  צדקתם, הם זוכרים את האוכל, לטוב ולרע.

צלחות מלאות בכל טוב מובילות לבטן מלאה ולב שמח, מה שיחזק את ההרגשה הטובה של האורחים, וישאיר אצלם רושם טוב על מארח הכנס – שהשקיע בהם מכל הלב.
בתרין תוכלו להנות מקולינריה איכותית, ברמה של לא פחות ממסעדת שף. אמיר דן, שף הבית שלנו, מוביל קו בישול ישראלי עילי, עדכני ומפתיע, כזה שלא משאיר אף אורח אדיש. אנו מציעים תפריט מגוון ומותאם אישית לאופי האירוע, ואף עם אפשרות למנות צמחוניות וטבעוניות מהטובות שטעמתם בחייכם. 

מארחים כנס גדול במיוחד?
המתחם שלנו מתאים ל400 ל-1,000 מוזמנים

אייקון

כנסים מקצועיים בעלי מספר מוזמנים גדול, זקוקים למתחם רחב ומרווח המאפשר לאורחים להסתובב בחופשיות, לפטפט ולהנות, בלי לדרוך אחד לשני על האצבעות ובלי להצטופף יתר על המידה. השדרה ההולנדית היפהפייה שלנו, מאפשרת בדיוק את זה. כבר כשתיכנסו בפתח הגן תרגישו שנחתתם באירופה. השדרה מעוצבת כמדרחוב אירופאי מסוגנן, מוקפת צמחייה פראית, ומשרה הרגשה של מוטיבציה והתחלות חדשות.

 

ומה קורה בחורף?


השדרה ההולנדית שלנו מקורה בימי החורף הקרים, ומאפשרת לערוך כנסים ואירועים לא פחות ממדהימים גם בחורף הקר. כשבחוץ גשום ומעונן – אצלנו בפנים חמים ונעים.

באיזו דרך יכול מרכז כנסים להקל על האירוע שלכם?

אייקון

אם אתם מחפשים מקומות לכנסים עסקיים במרכז הארץ שיאפשרו לכנס שלכם לרוץ חלק – תרין ללא ספק תהיה הבחירה החכמה והנכונה. ולמה? משתי סיבות:

1. אצלנו תוכלו להנות משני חללי הרצאות נפרדים ומרווחים, (האולם המרכזי, והאולם הקטן) המאפשרים לערוך שתי הרצאות בו זמנית – יתרון גדול לכנסים המארחים מספר גדול של מוזמנים ומרצים, כך שכל אורח יכול ללכת להרצאה המועדפת עליו.

2.  הצוות העסקי והמסור שלנו בעל נסיון רב שנים בהפקות אירועים מסוגננים ומלאי שיק. הם ילוו אתכם מהרגע הראשון ועד אחרון האורחים המרוצים והשבעים, ויוודאו שהכנס שלכם יהיה כזה שהאורחים ידברו עליו כל השנה, ורק יחכו בכיליון עיניים לכנס הבא.

לסיכום? אנחנו האנשים הנכונים להפיק יחד איתכם את הכנס המקצועי הבא שלכם

אייקון

אם אתם מחפשים מקום לכנס בעל אופי אורבני ואמירה ייחודית – תרין הוא המקום בשבילכם.

 

– שדרה הולנדית מוקפת טבע למינגלינג וצ’יט-צ’ט של לפני הכנס.

– עיצוב אורבני מדויק, מודרני ומלא שיק.

– אולם רחב להרצאה המרכזית, ואולם קטן יותר להרצאה נוספת.

– סעודת מלכים בלתי נשכחת וחווית המטבח הפתוח.

– צוות עסקי מסור ומקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך, ויוודא שהכל מתקדם כמתוכנן.

– ניסיון של שנים בהרמת כנסים ושיתופי פעולה עם הפקות גדולות.

– מיקום מרכזי בראשון לציון – המאפשר הגעה נוחה לכלל משתתפי האירוע.

– חניה גדולה בצמוד למתחם לאורחי הכנס.

 

ישנן מאות אם לא אלפי אפשרויות לסוגי אירועים וכנסים עסקיים. רק אתם יודעים איזה אולם יתאים לכנס שלכם בצורה מדויקת.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, לקפוץ לבקר במתחם ולהתאהב. נשמח לקחת את הכנס המקצועי שלכם לגבהים שאתם חולמים עליהם.

גלריה

צילום: Yadin Hasson | Gadi Sierra | Shay Shviro

מוכנים לכנס מקצועי משלכם? צרו קשר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם

אייקון

מוכנים לאירוע מיוחד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

דברו איתנו לוואטסאפ שלנו כתבו לנו נווטו אלינו
אירועים החל מ- 300 איש