הסיפור של תרין - אולם וגן אירועים בראשון לציון

סטנדרטים של מסעדת שף באירוע שלכם

ברוכים הבאים! הגעתם ל'תרין' - אולם אירועים בראשון לציון. אולם ענק ורחב ידיים, מתאים עד 1,000 מוזמנים ומיועד לכל סוגי האירועים - חתונות, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים. חוויית  האירועים שתקבלו בתרין שונה מכל אירוע אחר שהכרתם. תארו לכם אולם אירועים במרכז (ראשל"צ) שמביא את החוויה והסטנדרטים של מסעדות גורמה אל החתונה שלכם. מקום שמנוהל בצורה פדנטית על ידי אנשים "משוגעים לדבר", דרימרים חדורי מצוינות ומחויבות, ולא פחות חשוב - מלאי תשוקה, שלא מוכנים להתפשר על דבר. מקום שמבין שאירוע מושלם הוא סוג של אלכימיה, שילוב קסום של המון פרטים קטנים שמבוצעים בצורה מושלמת. מקום ששם לב לכל אורח בכל רגע נתון ומעניק לו שירות אישי כאילו היה היחיד באירוע, לא פחות. והכל - תוך שמציע תפריט מוקפד, שמיוצר מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומטבח שמכין הכל במקום, מול חלון פנורמי פתוח, המזמין את האורחים להציץ על אמנות הרכבת המנות. בדיוק כמו במסעדת שף. שלא כמו ברוב גני אירועים במרכז, אצלנו זה שונה, וכבר ברגע שתכנסו דרך שערי הגן, תוכלו להרגיש בהבדל.

מתחתנים בתרין

להתחתן במסעדת שף יוקרתית

'תרין' ראשון לציון מיועד לאירועים יוקרתיים ומיוחדים עד 1,000 מוזמנים. הצוות המקצועי שלנו מנוסה ובעיקר קשוב אליכם והוא ילווה אתכם לאורך התהליך כולו, בכל שלב ושלב - החל משלבי התכנון הראשוניים ועד יום האירוע ובמהלכו, תוך הקפדה מלאה עד הפרטים הקטנים ביותר. הסוד שלנו באמת טמון בפרטים הקטנים - מנות השף המיוחדות המורכבות במטבחים הפתוחים שלנו כך שהאורחים יהנו מחוויה קולינרית יוצאת דופן, עיצוב הגן והאולם שהוא ממש מעורר השראה, אלכוהול משובח וקוקטיילים מרעננים. החופה של תרין היא אלמנט מרהיב וייחודי בעיצוב המקום - החופה מרחפת מעל בריכת מים בקצה הגן ורחבת קבלת הפנים מוקפת בטבע ירוק וקסום. אין זוג שלא מתאהב בה! אנו מבינים את הצורך לתת לכל אורח את התחושה שמדובר באירוע ייחודי ולכן אצלינו תוכלו לעצב את הגן והאולם בכל דרך שתרצו, בעזרת מעצבי הבית שלנו. הם יכירו אתכם ואת האופי המיוחד שלכם, את האווירה שאתם רוצים שתשרה בחתונה ויהפכו את כל החלומות שלכם למציאות.

אירועים פרטיים ועסקיים

אירועים חשובים עושים בתרין

תמיד חלמתם על אירוע בסטנדרט של מסעדות שף? מתחם האירועים 'תרין' במרכז הארץ מבטיח לכם אירוע שלא יהיה דומה לשום דבר אחר. לא משנה איזה סוג אירוע תרצו לחגוג - בר מצווה, בריתות, חתונות או אירועים עסקיים כמו השקת מוצר וערבי חברה, אנו מציעים לכן גן אירועים במרכז עם טרקלין מודרני ומראה קסום, עיצוב תעשייתי יוצא דופן וכמובן מטבחי שף פתוחים שהם חגיגה בפני עצמם. מיקומו המרכזי של האולם בראשון לציון, מאפשר הגעה נוחה לכל האורחים. ישנה חניה בשפע בצמוד למקום, אודיטוריום להרצאות וימי עיון, טרקלין גדול ומרווח המאפשר לאורחים להתהלך בנוחות, ומערכות מולטימדיה מהמתקדמות בעולם. כל מה שהאורחים שלכם צריכים בשביל אירוע כיפי, חוויתי, ויוצא דופן.

מטבחים פתוחים

חמישה מטבחי שף פתוחים ממש כמו במסעדות ידועות ברחבי העולם

אם חיפשתם עד היום אולם בראשון לציון בסטנדרט גבוה- תרין הוא המקום המושלם עבורכם. כי הרי היום אי אפשר לקיים אירוע בסטנדרטים של מסעדת שף בלי מטבח שף. השף אמיר דן מוביל קו עדכני, חובק עולם, של מנות מוקפדות העשויות מחומרי הגלם האיכותיים, הייחודיים והטריים ביותר. הכנת המנות נעשית במקום, במטבח פתוח מול עיני האורחים, בשילוב טכניקות בישול קלאסיות ומתקדמות כמו: סו-ויד, ובישול מולקולרי. האורחים יזמינו את המנות שלהם כמו במסעדה ויוכלו לצפות דרך חלון פנורמי ענק בשף ובעוזריו יוצרם באלכימאות קולינרית את המנה במקום ולקבל אותה היישר לשולחן – חמה, טרייה וטעימה. הדגש שאנו שמים על האוכל לא משאיר אף אורח אדיש, ותראו שחודשים אחרי האירוע – אנשים עוד יזכירו לכם אותו ויודו לכם על החוויה הקולינרית המיוחדת שהרגישו באירוע שלכם. מעבר למטבח הפתוח הראשי, ישנם עוד ארבעה מטבחים פתוחים המפוזרים ברחבת קבלת הפנים ובשדרה ההולנדית, שיספקו מחזה יוצא דופן עבור האורחים שלכם מרגע שנכנסו לאירוע.

בואו להתרשם ולבדוק תאריכים זמינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה